Wakacyjne przygody z językiem Angielskim -PODSUMOWANIE
24 lipca 2016
Wszystko co dobre szybko się kończy… to znane powiedzenie znajduje odzwierciedlenie również w przypadku realizowanego przez nas projektu. W dniu dzisiejszym odbyły się ostatnie już zajęcia z języka angielskiego. Uczniowie, jak zawsze, bardzo aktywnie pracowali i świetnie się bawili podczas ćwiczeń i zabaw przygotowanych przez Panią Kasię Romanowską.
Wszyscy uczestnicy projektu, za dużą aktywność i postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, otrzymali plecaki, w których znaleźli m.in. słodkie upominki.
Po rozdaniu nagród dzieci wraz z opiekunami udały się na pizzę i lody do restauracji Rynkowa. Tym miłym akcentem zakończono „Wakacyjne przygody z językiem angielskim”.
Realizacja tego zadania była możliwa dzięki dofinansowaniu go przez Urząd Miejski w Annopolu, za co serdecznie dziękujemy. Bez wątpienia były to dobrze zainwestowane fundusze.
Chcielibyśmy również podziękować Paniom Sylwia Gazda i Magdalena Rudziejewska-Rudziewicz, które w formie wolontariatu sprawowały opiekę nad uczestnikami projektu. Dziękujemy również Pani Renata Koniarczyk za zaangażowanie i wspieranie naszych działań.
Sprawozdanie:
Cześć 4
W piątek, 22. lipca zajęcia rozpoczęły się w Centrum Brytyjskim UMCS w Lublinie. Uczestnicy projektu zapoznali się tam z działalnością biblioteki anglojęzycznej i zostali zachęceni do korzystania z jej oferty. Brali również udział zajęciach językowych prowadzonych przez panią Katarzynę Romanowską. Po posiłku w McDonald’s, dzieci pojechały do Farmy Iluzji w Mościskach. Tam atrakcji było aż nadto, m. in.: Wiklinowy Labirynt, Szlak Trapera, Zielona Ścieżka Zdrowia, Tunel Zapomnienia, Latająca Chata Tajemnic, Rezerwat Smoków, Kraina Ślepych Zaułków, czy Strefa Drewnianych Łamigłówek. Po tak intensywnie spędzonym czasie, wszyscy z apetytem zjedli kiełbaski z ogniska. Ten, drugi już wycieczkowy dzień również można zaliczyć do bardzo udanych.
Cześć 3
Językowych przygód ciąg dalszy... Na dzisiejszych zajęciach dzieci pracowały z tablicą interaktywną. Poprzez zabawę utrwalały znane im słownictwo, poznawały nowe wyrazy oraz ćwiczyły słuchanie ze zrozumieniem tekstów w języku angielskim. Program komputerowy "Super English Happy Words" dostarczył im dużo frajdy. Uczniowie nauczyli się również piosenki oraz uczestniczyli w zabawach grupowych.
Chcielibyśmy serdecznie podziękować Panu Waldemarowi Grzesikowi, który wczoraj poświęcił nam bardzo dużo swojego cennego czasu i pomógł w "oswojeniu sprzętu". Bez tego dzisiejsze, "interaktywne" zajęcia nie mogłyby się odbyć. DZIĘKUJEMY.
Cześć 2
Drugi dzień naszego projektu i pierwsza wspólna wycieczka do Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni. Może pogoda nie była wymarzona, ale atrakcji i dobrej zabawy było pod dostatkiem. Dzieci zwiedziły skansen, gdzie poznały dawną architekturę wiejską i dworską. Wszycy uczestnicy zdobyli "Certyfikaty Pradziadków", co nie bylo takie proste, bo aby go uzyskać należało obowiązkowo wyrobić masło i chleb, tkać, nosić wodę na koromyśle oraz młócić cepami. Po ciężkich pracach w gospodarstwie dzieci zjadły smaczny obiad, po czym wzięły udział w specjalnie przygotowanych "Dawnych grach i zabawach". Toczenie fajerek, przęciąganie liny i gra w zośkę nie było problemem dla "dzieci XXI wieku". Na zakończenie odbyły się zajęcia językowe z p. Kasią, które podsumowały wspólnie spędzone chwile.